Deze week is het inspiratiemagazine 365 dagen bloemen verschenen.
Het magazine is geheel vernieuwd. Naast vormgeving zijn nieuwe
rubrieken geïntroduceerd. De doorontwikkeling van het magazine is gestoeld op feedback van bloemisten en marktrends. Het centrale thema van het magazine is: geur.
Het vernieuwde magazine staat vol nieuwe rubrieken. Internationale
bloemisten, noviteiten en praktisch tips waar bloemisten hun voordeel mee
kunnen doen zijn onderdeel geworden van de bladformule. Zo geeft de rubriek FlowerFriends de visie van internationale bloemisten weer over de laatste bloementrends en worden in de rubriek FlowerNotes relevante bloemennieuwtjes verzameld. In dit magazine worden veel productbeelden gebruikt uit de beeldbank van InfoFlowersPlants. Deze beelden worden gebruikt in onze bloemenwebapplicatie met meer ruim 4.000 bloemen in het handelsassortiment. Neem een abonnement op deze webapplicatie voor pc en tablet gebruik. Maak gebruik van de vele zoekfilters om bloemen te selecteren voor uw toepassing en wensen.
Verder wordt relevante data en kennis gedeeld van o.a. InfoFlowersPlants
en de bloemistenorganisatie VBW. De innovatie van alle 365 dagen
bloemen activiteiten is een doorlopend proces dat niet stilstaat. Ook komend jaar gaan we het magazine en de daaraan verbonden activaties zoals de Ruik-de-lentedagen en Burendag samen met bloemisten verder ontwikkelen. Bovendien willen we de kennis van internationale bloemistenorganisaties benutten en delen met de betrokken lezers.